St. Kitts - Reisverslag uit Basseterre, St. Kitts and Nevis van Elly en Huub Olfers - WaarBenJij.nu St. Kitts - Reisverslag uit Basseterre, St. Kitts and Nevis van Elly en Huub Olfers - WaarBenJij.nu

St. Kitts

Door: ellyenhuubolfers

Blijf op de hoogte en volg Elly en Huub

04 April 2010 | St. Kitts and Nevis, Basseterre

H E L L O Y ' A L L

Heppy Paaseierenzoeken

We zijn in St. Kitts en het is hier OOK 1ste Paasdag. Alles is dicht op de gebruikelijke souvenierswinkeltjes na.
Het is weer lekker warm (29-30 gr) en er waait een heerlijk verkoelend zeebriesje. Het is nu half 3 smiddags en we hebben al een erg leuke treinrit achter de rug.
We zijn nl met een oud boemeltreintje het hele eiland rond geweest in zo'n 2 1/2 uur. Heeeeeeeeerlijk.......

Gisteren hebben we een hele ferme wandeling gedaan in St. Vincent: een rainforrest-hike. Ja ja door het regenwoud, maar het was gelukkig droog. Alleen onze shirts waren kleddernat van het zweet van al die indrukken die we opgedaan hebben.
Morgen naar de 3de Sint, nl St. Thomas.

We kunnen weer wat fotoos sturen, dus hier komen ze aan:
1 Elly houdt in haar eentje schip tegen!!!!!
2 Fijn dat ze in Curacao een hele straat naar Huub noemen......
3 Huub eet een erg verse kokosnoot in Trinidad......
4 - 5 snorkelen en luchtkussenvaren in Barbados
6 - 7: regenwoudwandeling in St. Vincent
8 achterkant schip en die grote spoiler is de disco !!!!!
9 en 10 treinreis eilandje rond in St. Kitts

Tot de volgende keer enne: blijf schrijven. dat vinden we erg leuk

Doei,

Elly en Huub

• 04 April 2010 - 21:56

Els:

Alles kits op St. Kitts, das genieten, dat kan ik zo zien. En dan dat weertje erbij, kan niet beter. Wij doen het met zo'n graadje of 20 minder. Geniet ze nog, groetjes!

• 05 April 2010 - 07:31

Bruur:

Hee bruur en schone zus, zo te zien gaat het erg goed met jullie en hebben jullie megaveel plezier. Waarom het "Hubert straatje" nou staat afgedrukt op een koeienvel, snapte ik niet, tót ik foto 3 zag van een kalf met een kokosnoot.
    De foto's zijn erg leuk: wat maken jullie veel mee, het regende níet bij jullie in het regenwoud, wij wouden dat het stopt met regenen hier in Lind. Vandaag 2e paasdag blijft het droog en wordt het een beetje lente en gaan we dus survivelen in de tuin en snorkelen in de zesser(iets groter dan een vijver). Bij de lunch eten we gewóón een broodje kaas met een kopje koffie, ook lekker.
    Vele groeten uit Lind en geniet lekker verder.

• 05 April 2010 - 08:30

Theo&Eveline:

Geweldig om zoiets mee te maken. We genieten mee. Dan is het toch maar behelpen in ons kikkerlandje met een roeibootje.
    groetjes van ons

• 05 April 2010 - 08:37

Jostiebend:

Atijd al gedacht dat Elly een sterke vrouw was.
    Zo te zien hebben jullie het erg zwaar. Dan hebben wij het maar makkelijk met 12 graden en regen. Geniet er maar goed van.
    groeten Jostiebend

• 05 April 2010 - 08:39

Els:

ha luitjes

Zo, dat ziet er weer goed uit, vooral dat regenwoud lijkt me fantastisch! Hoe groots is de natuur! En Huub, je hebt toch slechts gedronken zeker van die kokosnoot, ik herinner me dat de plaatselijke bevolking het sappige kokosvlees wel eet maar dat wij daar niets aan vonden. slappe derrie, maar het sap overwint onze gedroogde noten zeker!
    Nou, heel wat gezien zo, leg het maar goed vast om tzt nog eens terug te blikken, want in een relatief korte tijd kom je op zoveel verschillende plekken!
    Een goede 2e paasdag, of kennen ze dat daar niet? Wij hebben de eieren al gevonden, dus is het hier alweer klaar hoor!
    geniet ze!!
    Groet van ons Pieter en Els

• 05 April 2010 - 09:56

Smeer En Eer:

hee, das niet gek...sterkste vrouw van Kitts en Co ?? Het ziet er allemaal zeer relax uit. Inge wil heel graag de disco van binnen zien hi-hi
    Hier gisteren met regenlaarzen door de Leenderhei gewaad, zo veel water was er. Ach ja verschil moet er zijn.
    Geniet ze, tot lees kus Smeer

• 05 April 2010 - 10:57

Jeanne:

watkunnen jullie toch lekker genieten, en wat hebben we weer gezellige foto's. Elly wil je volgend jaar mee doen met de sterkste vrouw van Nederland. Je zal vasst succes hebben. Huub biij de volgende opening van je nieuwe straat verwachten we wel een uitnodiging. Wij eten hier wel een chocola eitje deze smelten bij jullie toch maar met die warmte. Veel plezier en tot de volgende ..........

jemloma

• 06 April 2010 - 01:44

Annie, Rina:

Hoi Elly en Huub,
    Tussen 20 bellen door even mailen,Pasen is voorbij met veel regen en kou.We wilden eerst bellen ,maar met de bezuinigingen, mailen we maar in de baas zijn tijd.Vindt zij leuk.Jullie genieten nog maar even,het is weer zo voorbij,we lopen nu weer naar de bellen DoeiiiiiAls je uitgerust bent mag jij weer. Groetjes Annie en Rina

• 06 April 2010 - 07:09

Carlita En Wim:

Jeetje wat een gaaf gezicht, Huub op een grote reddingsboot en Elly die al snorkelend pogingen doet om haar mannetje boven water te houden. Maar vooral veel plezier en heerlijk weer daar.
    Nog fijne dagen en we volgen jullie op de voet.

• 06 April 2010 - 19:11

Jan Annie:

geweldig Huub en Elly om dit mee te maken.
    wat enorme boot raak je daar niet verdwaald op ??
    maar Elly jij doet mij denken aan popey je bent enorm sterk om de boot aan wal te te trekken geweldig !!!!ik ben trots op jou!!
    geniet ervan saaampjes tot het volgende verslag.
    de graveneesjes